W związku z pracami serwisowymi w Centrali Banku w dniu 04.03.2023 (sobota) w godzinach 8:30-11:00 niedostępne będą dla Klientów:
- bankowość elektroniczna eBankNet (w tym Profil Zaufany i mojeID oraz PaybyNet),
- bankowość elektroniczna eCorpoNet,
- aplikacja mobilna PBS Wyszków Mobilnie i działający w niej BLIK,
- autoryzacje kart będą odbywać się na podstawie sald awaryjnych,
- nie będą działać nasze własne bankomaty.
------------------------------------------------------------------------
Ograniczenia w realizacji przelewów z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy
Ze względu na ciągłe rozszerzanie sankcji gospodarczych coraz cześciej pojawiają się trudności w realizacji transakcji z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy (obecnie obwody: doniecki, ługański, zaporoski, cherstoński.
Mając na uwadze rosnące ryzyko sankcyjne, od 1 marca 2023 r. wprowadzamy zakaz realizacji przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.
Pozostałe ograniczenia dotyczące ww. krajów mogą dotyczyć wydłużonego czasu prosecowania transakcji lub braku ich realizacji w zależności od obowiązujących przepisów sankcyjnych.
------------------------------------------------------------------------
Z przyjemnością informujemy, że specjalnie dla Państwa pod numerem 801 560 605 (oraz 86 216 11 14) uruchomiliśmy Infolinię wsparcia użytkowników bankowości elektronicznej.
Obsługuje ona między innymi:
- blokowanie i odblokowywanie dostępu,
- reset hasła do bankowości elektronicznej,
- problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej,
- problemy z obsługą bankowości elektronicznej
Infolinia pracuje całodobowo siedem dni w tygodniu.
Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
Pozdrawiamy,
Administratorzy
------------------------------------------------------------------------
Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki! Komunikat Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl - BCC ZBP i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inną osobą godną zaufania (np. policjantem).
Celem jest pozyskanie informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera ofiary).
Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią komunikatu pod tym adresem.
------------------------------------------------------------------------
Uwaga: Do poprawnego działania aplikacji eCorponet wymagane jest zainstalowane środowisko uruchomieniowe języka Java w wersji 1.8 (JRE 1.8) lub nowszej.
Instrukcja instalacji i konfiguracji środowiska Java dla aplikacji eCorpoNet znajduje się pod tym adresem.
------------------------------------------------------------------------
-
1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
- Czy adres rozpoczyna się od "https://"?
- Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
-
3. Chroń swoje hasła!
- Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych.
- Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł.
- Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu.
- Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.
Uwaga
Mając na uwadze należytą ochronę środków zgromadzonych na Państwa rachunkach informujemy, że podczas korzystania z Bankowości Internetowej:
Kliknij aby rozwinąć