Szanowni Państwo!
W związku z pracami serwisowymi, w dniu 08.03.2025 (sobota) w godzinach 14-16 wystąpi około godzinna przerwa w dostępności usług bankowości elektronicznej eBankNet, aplikacji mobilnej PBS Wyszków Mobilnie oraz eCorpoNet.
W tym czasie prac serwisowych SMSy informacyjne nie będą dostarczane.
Przepraszamy za utrudnienia.
Infolinia Banku 24/7
Z przyjemnością informujemy, że specjalnie dla Państwa pod numerem
801 560 605 (oraz 86 216 11 14) uruchomiliśmy Infolinię wsparcia użytkowników bankowości elektronicznej.
Obsługuje ona między innymi:
- blokowanie i odblokowywanie dostępu,
- reset hasła do bankowości elektronicznej,
- problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej,
- problemy z obsługą bankowości elektronicznej
Infolinia pracuje całodobowo siedem dni w tygodniu.
Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
Pozdrawiamy,
Administratorzy